Datum: 16.09.08
Bron: reclameweek.nl
Discovery Channel presenteert de grootste studie naar de Europese man ooit. In het kader van het onderzoek genaamd ‘SPECIES: een blauwdruk van jonge mannen’, interviewde Discovery Channel twaalfduizend mannen in vijftien Europese landen over alle aspecten van het ‘man zijn’. In Nederland werden aanvullend vijfduizend mannen uit het Discovery-panel ondervraagd. Het onderzoek bevestigt Discovery Channels rol als expert op het gebied van jonge mannen. Het onderzoek van Discovery Channel maakt labels als ‘metroseksueel’ en ‘alfa man’ overbodig. ‘SPECIES: een blauwdruk van jonge mannen’, is een compleet onderzoek naar alle aspecten van het ‘man zijn’. Het onderzoek concludeert dat de man het anno 2008 moeilijker heeft dan ooit om zijn rol te bepalen. Voor het eerst in de geschiedenis is er geen overeenstemming over wat mannelijkheid precies inhoudt. Mannen zijn daarom naarstig op zoek naar hun identiteit en zoeken een balans tussen hun moderne en traditionele rol. Ze zetten hierbij hun unieke mix van eigenschappen in om zo positie te bepalen in een maatschappij van gelijkheid tussen man en vrouw.
5 opmerkingen:
Nou misschien is het dan toch niet zo'n groot probleem..
Want waarschijnlijk zijn ze allemaal egoistisch!;)
Jeanique is trouwens verantwoordelijk voor de plaatsing van dit nieuwsbericht.
Bedankt dat je mij hiervoor verantwoordelijk stelt.
En dat terwijl jij de aanleiding was..
IK?!
Jij ja..
Ik kwam door jou op het idee om hier naar te zoeken.
;)
Een reactie posten